Systemy utrzymania klienta
Systemy utrzymania klienta: programy wieloletniego utrzymania klienta

Najprostszym, a jednak najskuteczniejszym instrumentem utrzymania klienta jest właśnie gwarancja. Szansę tą CarGarantie podejmuje poprzez swoje programy Kontaktu z Klientem, czy to w ramach gwarancji dla samochodów nowych, gwarancji dla samochodów używanych czy przedłużenia gwarancji.
Program Kontaktu z Klientem
- Kompleksowy program mailingowy
- Osobista karta klienta
- Wzornictwo dostosowane indywidualnie do dealera
- Regularne pisma kierowane do klienta w imieniu salonu samochodowego
- Raport miesięczny dotyczący korespondencji klientów
Program Przedłużenia
- Korespondencja z klientami w celu przedłużenia gwarancji
- Oferta przedłużenia gwarancji skierowana do klienta
- Sprawdzenie danych na wstępie, czy istnieje możliwość przedłużenia gwarancji
- Indywidualne dla dealera lub neutralne wzory pism CG
Twoje korzyści:
- Zwiększenie lojalności klienta
- Wyższa identyfikacja klientów z Twoim salonem
- Poprawa wizerunku serwisu
- Transakcje powiązane w zakresie warsztatu i wyposażenia
- Wyróżnienie na tle konkurencji i na rynku sprzedaży prywatnej
- Całościowa realizacja przez CarGarantie: koncepcja, projekt, produkcja i comiesięczna wysyłka
- Bez nakładów: oszczędność czasu i możliwość jego wykorzystania do działalności podstawowej
- Raport miesięczny: dzięki temu możliwa łatwa opieka telefoniczna