Systemy utrzymania klienta


Systemy utrzymania klienta: programy wieloletniego utrzymania klienta

Najprostszym, a jednak najskuteczniejszym instrumentem utrzymania klienta jest właśnie gwarancja. Szansę tą CarGarantie podejmuje poprzez swoje programy Kontaktu z Klientem, czy to w ramach gwarancji dla samochodów nowych, gwarancji dla samochodów używanych czy przedłużenia gwarancji.

Program Kontaktu z Klientem

  • Kompleksowy program mailingowy
  • Osobista karta klienta
  • Wzornictwo dostosowane indywidualnie do dealera
  • Regularne pisma kierowane do klienta w imieniu salonu samochodowego
  • Raport miesięczny dotyczący korespondencji klientów

Program Przedłużenia

  • Korespondencja z klientami w celu przedłużenia gwarancji
  • Oferta przedłużenia gwarancji skierowana do klienta
  • Sprawdzenie danych na wstępie, czy istnieje możliwość przedłużenia gwarancji
  • Indywidualne dla dealera lub neutralne wzory pism CG

Twoje korzyści:

  • Zwiększenie lojalności klienta
  • Wyższa identyfikacja klientów z Twoim salonem
  • Poprawa wizerunku serwisu
  • Transakcje powiązane w zakresie warsztatu i wyposażenia
  • Wyróżnienie na tle konkurencji i na rynku sprzedaży prywatnej
  • Całościowa realizacja przez CarGarantie: koncepcja, projekt, produkcja i comiesięczna wysyłka
  • Bez nakładów: oszczędność czasu i możliwość jego wykorzystania do działalności podstawowej
  • Raport miesięczny: dzięki temu możliwa łatwa opieka telefoniczna

Kontakt i serwis

Kontakt i serwis