FAQ – Właściciele pojazdów


FAQ: często zadawane pytania i odpowiedzi

Naszym – CarGarantie – celem jest oferowanie kompleksowych usług gwarancyjnych. W tym miejscu zestawiliśmy często zadawane pytania i odpowiedzi. Twojego pytania nie ma na liście, proszę zwrócić się do Centrum Serwisowego:

Tel.: + 48 22 319 62 00
E-mail: info@cargarantie.pl
Faks: + 48 22 319 62 01

W kraju proszę zwrócić się do swojego dealera. Usunie on usterkę i rozliczy się bezpośrednio z CarGarantie. Oznacza to dla Ciebie bezpieczne i nieskomplikowane wsparcie. A jeżeli dealer nie znajduje się w Twoim mieście, zgłaszasz szkodę gwarancyjną na infolinii CarGarantie. Naprawę można wtedy przeprowadzić w każdym autoryzowanym warsztacie marki samochodu, którym jeździsz – w całej Europie.

W tym celu proszę skontaktować się z dealerem, który podpisywał z Tobą umowę. Może wydrukować dokumenty i je ponownie Tobie przekazać.

Dealer, który podpisywał z Tobą umowę, udzieli z chęcią wszystkich informacji dotyczących możliwości przedłużenia gwarancji i cen.

Nie, gwarancja kończy się automatycznie wraz z upływem ustalonego czasu.

Proszę przesłać wszystkie istotne dane mailowo, faksem lub listownie.
e-mail: info@cargarantie.pl
faks: +48 22 319 62 01
Adres pocztowy: CG Car-Garantie Versicherungs-AG
Punkt serwisowy w Austrii, Lemböckgasse 49, Haus 2, Stiege E, 1230 Wiedeń 

Tak, jest to możliwe. W ten sposób ryzykujesz jednak utratę praw z tytułu gwarancji, gdy w przypadku wątpliwości będziesz musiał udowodnić, że niepodjęcie lub niepoprawne przeprowadzenie przeglądów technicznych nie było przyczyną szkody.

Tak, gwarancja obowiązuje na terenie całej Europy.

Państwa kontakt z CarGarantie
Centrum Serwisowe

Pomagamy w przypadku wszelkich pytań:

Tel.: +48 22 319 62 00

Faks: +48 22 319 62 01

E-mail: info@cargarantie.pl